7 maj

hallåja! tiden/dagarna går som vanligt i rasande fart.. ujujuuj! snart är det sommar och jag ska jobba hela sommaren och efter sommaren så ska jag åka utomlands, jag längtar sååå!!
idag cyklade jag till jobbet, superkul! lånade patrics mammas cykel eftersom min inte är helt lagad ännu, har inte köpt ett däck än. hehe! idag när jag slutar jobbet ska jag först till apoteket, sen till lägenheten och byta om till träningskläder och packa lite. sen cykla till gymmet igen sen efter gymmet cykla till nordanö. bor där i en vecka nu som sagt:) åh justja, angelica ska kanske sy om min klänning som jag ska ha på balen, spännande. yää! hoppas det kommer att gå:)
ni får ha en trevlig och solig dag!
pusseee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0