23 maj.

tiden går med en raasande fart, snart är det "sommarlov" och patric tar studenten! gud så kul!! igårkväll blev det en kvällspromenad med syster och så mötte vi upp mamma. superfin kvällspromenad, hade kunnat gått huuur långt som helst. idag ser min fot mycket bättre ut, har legat med foten i högläge över natten. nu är jag bara himla stel i foten och knölig å såklart blå. jättesnyggt! ikväll ska jag hålla bailapasset får se hur det kommer att gå men jag tror det kommer gå bra! får se om jag kan ha skorna på mig, har lite problem med att ha skor för att då svullnar foten som en ballong:) haha! efter bailan ska jag hem och laga lax till matlådan till på torsdag (imorgon).
åå, alla åker utomlands, jag vill också det! bara några dagar iaf! :D
bilder från kvällspromenaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0