22 maj.

halloj! fullt upp på jobbet idag. efter jobbet blev det ett mage&rygg-pass sen en promenad hem till nordanö för att betala de roliga räkningarna, jag jublar.. höhö! samtidig så lyssnade jag på håkan hellström och bara blev så glad ändå, yä! :) sommmmmar!! på tal om promenaden idag så gick det sådär med tanke på min fot.. nu är den svullen som en ballong. kanske ska ta det lugnt, ellller? vad betyder det? hehe
nu ska jag till lägenheten och duscha och slänga mig i soffan, ta mig en avokado eller nått kanske:)
ha en trevlig kväll. pussssee

Kommentarer
Postat av: Marina

Hur är det med foten??

Var det på matchen? Måste helt ha missat de isf. :-/

Kraam

2012-05-23 @ 09:52:07
URL: http://mlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0