1 maj.

hallååå! första maj och var vaken till  efter 4.00 i måndags.. klockan ringde 7.00. ååååh jag var så himla pigg alltså!
sen var det dags för jobb, gick till jobbet som en deg tror jag. kände mig fortfarande full.. allt lutade åt ett håll och kändes som om jag lutade åt ett håll, haha jättekul! NEJ! eller jo kanske:D
när jag kom till jobbet så var det helt dött, på jobbet och på stan. så jag var på jobbet lite mer än 1  timme. sen fick jag gå hem. när jag kom hem så sov jag i ca 2-3 timmar till, såå skönt. sen var jag pigg och jag och patric åkte hem till nordanö för grillat. mh mh mh. fixade även cykeln, lite iaf. fattas bara ett nytt däck så är cykeln klar:) yää!
på kvällen blev det ett mage&rygg-pass och afro. SÅ KUL!
efter passet åkte jag och hämtade patric sen åkte vi hem till lägenheten, jag tog mig en promenad i det härliga vädret sen innan jag gick hem tog jag en vända inne på ica för att handla med lite kvällsfika, blev räkmacka. mh mh! så är väl för gottis de. sen blev det bara att vila hela kvällen:)
en bild från kvällspromenaden igår. superskönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0