29 mars

hallåå! jag har vart sjuk därför min blogg har stått helt stilla nu i nästan en vecka.. men nu är jag lite bättre iaf.
men får inte träna på ett tag.. måste vila min kropp, blev nog lite för mycket kanske?
just nu sitter jag på jobbet, ska snart bege mig ut och torka av lite maskiner. johanna var ner till gymmet igår och städa, johanna är bäst! hon ställer alltid upp, puss på dig!
ååh vad jag hade velat haft en flaska med merjuice, åååh så gottiiis! törstig!
det blev en lugn promenad idag till jobbet, blir även en promenad hem från jobbet, som sagt.
justja, när jag var sjuk så fick jag inbrott i min bil också... så den vart helt förstörd, gick inte att starta och så satt ratten nästan helt löst. sen krossade idioterna såklart en ruta på min powerd by broccoli - bil!
JAG HATAR ER SOM GJORDE DETTA!! USCH.
jag råkar alltid ut för sånt här.. när jag har en cykel så blev den stulen ur mina händer.. när jag hade moppe så var det några idioter som tog min moppe mitt framför ögonen. åh så sur jag BLIR!
men nu struntar vi i det, inget jag kan göra åt, jag måste ha haft sönder en spegel i mina tidigare dagar:)
efter jobbet idag så ska jag nog gå och kika på tjejerna när dom tränar lite fotboll, om jag inte ska dit så blir det nog att ställa sig framför spisen och laga mat? usch, jag är så himla dålig på att laga mat. hii!
Ha en trevlig dag!
i fredags efter min springtur! pigg och glad :)
sen blev man sjuk och då om man orkade så blev det lite kortspel med sig själv:)
att vara rastlös är det tråkigaste jag vet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan va bäst älskling! <3

och jag håller med, du råkar alltid ut för massa skit. tycker så synd om dig! :( bu. jag borde nita alla som är elaka med dig. i don't like it! älskar dig min pingla! <3

2012-03-30 @ 01:17:44
URL: http://johaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0