22 mars.

goddag. idag ringde klockan vid 7.45. jag gick upp och gjorde iordning frukost. det blev äggröra till mig och sjuklingen patric fick yoghurt. patric fick jättehög feber igår eftermiddag.. så han fick sova på soffan inatt för han var så himla varm och mumlar hela tiden när han är sjuk. så vi bäddade i soffan åt honom. efter frukosten så blev det en morgonpromenad idag igen, kan ju inte motstå i detta underbara väder!! helt underbart, varm och skönt!
just nu sitter jag på jobbet, ska snart ut och plockan undan efter alla stökiga människor som finns på detta gym;)
igår fick jag även stora dumma blåsor på mina stortåar efter afron barfota och så var jag lite barfota på bailan också, usch.. inte skönt, så idag går jag bara i strumpor på jobbet :o haha!
direkt efter att jag slutar jobbet ikväll så blir det att åka på fotbollsträning.
ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0