21 mars.

halloj! idag är det ooonsdag och jag tycker fortfarande dagarna gå med en rasande fart, ojoj! imorse var jag ut på en pw på 45min. hur skönt väder som helst var det, blåste inge kallt utan bra vindar så man blev glad. haha!
när jag kom hem var jag svettig.. yywh. men körde lite lätt styrka och sen var det bara att packa ihop allt som skulle med till jobbet, träningskläder och mat. ikväll blir det afro och baila. tjoho!
efter träningspassen ska jag hem till nordanö och äta kvällsis.
jag har kommit på att jag vill ha en hund med mig när jag ska ut och gå, mycket roligare! saknar elton..
någon som kanske behöver hjälp med hundpromenader? jag är villig att hjälpa till. hihi
Ha en toppendag!

Kommentarer
Postat av: madelene

du kan få hjälpa till att gå ut och gå med mina hundar! haha

2012-03-21 @ 19:15:45
URL: http://madelenethunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0