20 mars.

hallåå! jag måste ju säga att jag tycker att tiden/dagarna går med en rasande fart. igår hade jag bailapass och det gick superbra, den där träningsverken jag haft i benen sen utbildningen är så gott som borta nu. skönt de!
träffade elin igår också efter att hon vart i egypten, ojOj, hon var brunis! nu längtar jag till jag ska åka till egypten, ska bli najs dä! men iaf, idag blev det promenad till jobbet, började kl11.00 och slutar kl.18.00 idag.
efter jobbet blir det förmodligen lite träning, jag vill vara fitforsummer! men måste först promenera hem och byta om för tog inte med mig kläder, klant.. sen träning sen kanske kika på hockey en stund eller om jag åker hem till johaho och våldgästar? :) hii!
åh justja, idag när jag gick till jobbet och kom in i stan så var det någon från avestatidningen som kom och intervjuade mig OCH knäppte en bild, usch!!! jag hoppas och vill inte att jag kommer med! hemskt! uschusch.
ha en trevlig dag på er!
åh hur kan jag ha glömt berätta detta;) haha
jag har köpt mig en glastelefon eller kanske en såkallad iphone.
det kommer bli kanoon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0