14 mars.

heeej! idag är det onsdag och jag tycker att denna vecka bara springer iväg, i helgen är det dags för utbildning för att bli inspiratör/instruktör, det ska bli sååå kult!
idag har jag hunnit med frukost och en pw på ca 5km. sköntdä! idag har jag baila igen, haft det tre dagar i rad nu. känner att jag behöver en vila snart, iaf en dag i veckan, förra veckan blev det träning alla dagar i veckan, fintdä!
just nu sitter jag på jobbet och tänkte bara slänga ut ett snabbt inlägg. ja som sagt idag blir det balia och lite styrketräning, sen blir det HEM och sova, för imorgon blir det morgonträning på gymmet med vickan,(om hon inte blivit sjuk.. annars blir det gymmet själver). sen på kvällen fotbollsträning. SEN är det FREDAG och UTBLIDNING står på schemat! Jiho. ha en toppenbra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0