1 mars

hej! jag har haft en sån himla skön och så himla glad morgon jag har vart på toppenhumör, wehaa!
till frukost blev det mammas hembakta bröd och ett ägg. sen blev det en himla skön morgonpromenad i vårsolen, jag är lycklig! sen promenad till jobbet. idag blir det ingen träning, bara promenad. igår körde jag ett bailapass och det var nog för tidig start med träningen eftersom jag inte fått i mig tillräckligt med näring/mat. är fortfarande lite känslig men är på bättringsvägen:) (jäkla magsjuka.....) iaf efter passet igår så mådde jag inte så bra, var helt slut hade ont överallt och magen.. trodde jag skulle svimma. så idag blir det ingen fotbollsträning, men blir en promenad ikväll också. skönt! nu ska jag jobba pusspuss! ha en bra dag!
en bild från min morgonpromenad, så himla skönt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar verkligen dig ska du veta! :*

2012-03-02 @ 00:49:08
URL: http://johaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0