man kan alltid tro, men ta reda på saken först!

hallåja! idag är det måndag och jag känner mig glad fast jag har fått hosta.. yyw! kan ju börjar med att berätta vad jag gjort denna helg som gått med en raaasande fart.
fredag, då var jag barnvakt åt julia (hon sov hos mig och patric torsdag-fredag). julia och jag tog en promenad till holmen och satt oss på en filt i solen och åt glass, gav änderna bröd, när vi kom hem spelade vi lite yatzy(stavning?), åkte till nordanö åt pannkaka, åkte och kollade på axel när han åkte fyrhjuling, vi var till gymmet, jag tränade och julia dansade och busade. sen åkte julia hem, jag gick hem, gjorde mig iordning snabbare än snabbats, åkte till pillan, som hade en pyttefest, hon fyller 20år idag. gick på krogen dansade med pillan och höll fyllekraken sällis på dansgolvet:)
lördag, gick upp runt 9. blev en lugn morgon, åkte till nordanö, var där nästan hela dagen, åkte på kalas hos axel, var ut och åt finmiddag på bjurfors, hotell och restaurang (supermysigt ställe!!), på kvällen började jag tappa rösten, vet inte varför..?
söndag, tog lite sovmorgon, sen blev det tvättstugan, städa lägenheten, film, promenad till nordanö, fortfarande ingen röst, lite halsont.. buhu. blev en storhandling på kvällen och så blev det myskväll med patric.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0