28 juni

idag tog jag lite sovmorgon, vaknade av att jag hade en sån HIMLA träningsverk i magen, ujuj!! 
till frukost åt jag de vanliga, yoghurt med, frystabär, krossade linfrön, solrosfrön, chrunchy, på sidan av de, ägg och två vattenmelonskivor. mmmh! efter frukosten blev det en promenad, på 3km bara.. sen hem byta om och promenad till jobbet och på jobbet fick jag fullt upp på en gång, kul! sen dags för storstädning av heela lokalen! yää!
ikväll ska jag på fotbollsträning, det ska bli kul. innan det ska jag ta en promenad hem till sofia om hon är hemma, annars kör jag lite styrketräning innan fotbollen!  
Ha en bra dag!
 
bild på min frukost!
 
morgonpromenaden i djungeln. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0