21 juni

Tjollahopp! idag blev det frukost runt 7.00 sen packade jag lite för idag åker jag till rättvik över midsommar!! ska bli trevligt. jag var även ut på en morgonpromenad, men det kändes som om jag skulle svimma, är så himla täpt i nosen och hosta/halsont. blir så jäkla arg för idag har vi match mot dfk och som jag taggat till den matchen, men nej det blev inget. sitter på jobbet nu och är helt slut, hostar halsen av mig och får inte tag på mamma heller som måste ta med min medicin för hostan jag har.. denna vecka har jag även klippt johaho, ewwe och natalie, så har vart en liten frisör denna vecka:) efter jobbet idag så ska jag bara hem och vila mitt huvud,hals&näsa. senare på kvällen bär det av mot rättvik för midsommarfriande med massor av trevligt folk!
GLAD MIDSOMMAR! Ha en bra dag&helg.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0