14 juni

Nämen tjeeenare! Idag så började jag dagen men en brakfrukost, tv-tittande och bara chill. Sen blev det även en promenad innan jobbet, träffade på kusin och faster. Kusin cyklade till sommarlovsgrejs, faster följde med mig på morgonpromenad:) efter promenaden var det bara att byta om och promenad till jobbet:) idag ska det städas undan för helgen och ikväll blir det ett mage&rygg pass sen fotbollsträning, om jag har skjuts och hoppas på att det inte blir inställt som i tisdags! För nu är jag minst lika taggad för att träna fotboll:D hehe! imorgon ska jag vara barnvakt åt julia hela dagen, hon kanske redan kommer ikväll och sover över hos mig, det visar sig! julia och jag ska nog hitta på något bur under fredagen! 
Ha en trevlig dag!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0