12 juni.

hallååj! vaknade imorse vid 6-tiden av att jag inte kunde sova, hade halsont och det första jag tänkte var, "F*N". patric var helt slut och kände sig febrig men han åkte till jobbet iaf. jag tog en sked halsmix, gjorde iordning varm frulle, blev nyponsoppa och te med lite halsmix i. måste ju verkligen rekommendera halsmixen, grym kur till halsen!
ikväll blir det ett mage&rygg pass sen sticka iväg på fotbollsträning:) får se hur det kommer gå med fotisen, men hoppas hoppas den vill som jag vill, SPELA!
kan ju även nämna lite om besöket i gävle igår med den nya tjejen som ska börja jobba på gymmet. det gick superbra, fick även träffa personliga tränaren. jag visade lite bailasteg och gick igenom hur allt funkade:)
saknar den sköna thailandsresan! hade helt för underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0