jag börjar se klarhet i det hela.

 
igårkväll övade jag och kom på mer grejer till step-passet som jag förmodligen kommer att hålla i höst.
jag tycker det är superkul och jag har nu blivit vänn med brädan också, första gångerna när jag skulle komma på steg så snubblade jag och for överallt. 
men iaf igår kom jag på en sista låt med stepövningar nu ska jag bara komma på lite styrkeövningar som jag ska köra i slutet av passet. ujuj! att öva på ett pass på samma låt kanske 3-4 gånger det blir jobbigt till slut kan jag säga er. efter ett boxmix pass och sedan öva på en låt ett antal gånger och gå igenom passet det känns idag i mina ben:) 
BRA, det ska kännas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0