Helgbilder

 
 
 
 
i fredags så hade jag först tvättstugen från 7.00 till 12.00, så det blev tvättstugen hela morgonen och sen städade jag i lägenheten, dammsög soffan och dammade för det mesta överallt:)
till kvällen så var jag på bio med sofia sen åkte vi till jp och hade tacomys.
 
 
lördagen blev en relativt lugn dag, först åkte jag och jp till borlänge och hämtade emil, sen skjutsade jag hem dom. blev en långpromenad med mamma, i en j*klans rask takt, hade träningsverk i vaderna på morgonen.. ha! vi var ute och gick i över 1 timme. till kvällen åkte jag och patric hem till nordanö och hälsade på, vi fick tacos och glass och goda gubbar. på natten åkte vi till borlänge och hämtade hanna och hennes kompis. kom hem på morgonen och då var jag så övertrött att jag nästan inte kunde somna.. men till slut! sov till ca halv11 på söndagen.
 
söndagen var också rätt lugn, blev promenad, var hur varmt som helst ute, trodde det skulle börja åska. promenaden blev till öb för att handla toapapper, denna gång köpte jag rätt papper:D hahah!
började sedan spöregna men jag gick hem ändå och kom hem pissblöt.. men lite regn skadar ju inte.
till eftermiddagen kom bossan och frank hem till mig och patric, vi kollade på film, spelade kort och spel.
till kvällen blev det grillat i nordanöööö!
justja jag köpte mig två par nya skor också! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0