Fortgjort!

gårdagens besök i Nyköping.

kan börja med att berätta att på bilden har ni Linn och Elenor, som är så himla inspirerande tjejer. dem ska man verkligen se upp till. de ger sån stor energi och glädje. igår var jag på ett inspirationsmöte angående gruppträningar. det var så givande och jag fick sån enorm energi och inspiration så jag ville börja jobba igång med gruppträningen på en gång. Nu söker vi fler inspiratörer till oss på Workit24hour.

är du intresserad av att bli inspiratör så skicka in ett mail till: [email protected]
jag kommer jobba  hårt med gruppträningar och ser en ljus framtid angående detta system och hoppas på att NI kommer få det lite roligt som jag. tillsammans med FORTGJORT har vi gruppträningar. det är fortgjort som utbildar och inspirerar. Ta chansen, det är superkul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0