bilder från helgen som varit!

jag kommer nu att bjuda på lite bilder från helgen som varit. kommer mest bilder från lagfesten som var i lördags, och det var hur trevlig och roligt som helst :)
i fredags så hade jag som vanligt tvättstugan kl 7.00 sen efter tvättstugan jobbade jag sen åkte jag på fika hemma hos jenny. mys! till kvällen blev det bio också!
nu kommer det bilder från lagfesten!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
runt 01.40 cyklade jag hem i spöregn! när jag mötte upp patric på stan så började han garva åt mig för jag såg så himla rolig ut. hade en stickad tröja på mig och en puncho. det bara droppade om mig! när vi kom innanför dörren hemma så blev det en stor vattenpöl på golvet efter mig. haha! mina skor var som två tvättsvampar fulla med vatten å hela jag var en vattenman tror ja ;)
 
men lite regn skadar ju inte! finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0