5 juli

halloj! idag är det sista dagen på jobbet innan jag tar helg. skönt! imorse var jag ut på en lite kortispromenad, tog en promenad hem till farmor för att hämta min cykel som blivit klaaaar! tjohooo! farmor vill även ha lite hjälp med sin nya mobil, hon har köpt en iphone. så imorgon ska jag hem till farmor på förmiddagen och fika lite och hjälpa henne med iphonen:) så idag blev det ingen promenad till jobbet, JAG CYKLADE! jag har gått så himla mycket nu, överallt känns det som, gått och handlat burit kassar på det, men NU NI har jag en cykel med cykelkorg och en pakethållare så nu ska cykeln få bära ist. efter jobbet idag så får vi se om det blir jag som håller i mage&rygg passet eller om jenny känner sig piggare och kan hålla det. efter mage&rygg passet ska jag köra ett bailapass med fotbollstjejerna, det ska bli kul! :D ni får ha en bra dag!
 
 
goda nyheter är alltid lika roliga. myror i brallorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0