30 juli

goddagens! idag är det måndag, å jag måste ju säga att dagarna går med en rasande fart, snart sitter jag på flyget till egypten och det ska inte bli helt fel. hur skönt som helst! 3 veckor sen så.
denna morgon vart det stessigt, jag hade stäng av alarmet på klockan så den ringde inte imorse, men som tur vaknade jag av mig själv och hoppade ur sängen med en rasande fart. blev å göra iordning frukosten väldigt snabbt, ta med sig till jobbet, började kl8.00 idag. men kom i tid iaf:)
efter jobbet idag så ska jag städa, storhandla, kanske åka lite båt om vädret håller sig. blir inte så mycket träning idag för jag känner av mig hals:( buhu! men kan bara vara en morgongrej så hoppas det försvinner :)
Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0