10 juli

holabandola! idag är det tisdag och jag var ut på en promenad imorse, men det blev en kortis.. tog det lugnt på morgonen åt min förbannade goda frukost som jag blivit nästan så gått som beroende av. mmm. 
efter promenaden gjorde jag mig iordning för jobb sen blev det cykeln till jobbet. efter jobbet idag så ska jag vara med på jennys mage&rygg sen afro eller om vi kommer att köra min step och efter det, rörlighet. 
efter alla gruppträningar så har jag stökat till med ett möte med alla grupptränings inspiratörer. får se hur många som kommer.. efter mötet ska jag hem och gosa med patric! ha en bra dag!
 
frukost och lite promenad bilder från min morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0