tiiisdag

hejåhå! imorse kom johaho till mig vid 9-tiden, vi tog oss en lång morgonpromenad på ca 8-9km, vi hade superskönt väder, solen sken och så var det lite kyligt ute så det bet lite i kinderna. så ska det va!
när vi kom hem åkte johaho hem till sig och jag åkte med elsa hem till patrics mormor och morfar.
nu har jag precis gjort mig iordning för att sen åka iväg med micke till gävle och kika på gymmet där och även gå runt lite på stan och lägga ut flyers. får se när jag kommer hem från jobbet denna dag. ikväll tänkte jag även kika på hockey om jag hinner. ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Snygg jävel!

2012-01-18 @ 16:37:33
URL: http://pissruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0