röd dag!

hejsan alla hjärtegull! idag är det röd dag och sitter just nu på jobbet. ja, sista gången jag kollade på klockan inatt/morse då var den 5.33, ujuj.. vaknade imorse halv 11 och jag börjar klockan 11.00. då var det bara att skutta upp ur sängen och klä på sig och brumma iväg men först skrapa rutorna på bilen.
JA, sverige vann ju! fan så najs det var, jag blev så glad!
idag slutar jag klockan 15.00 då ska jag hem och byta om och sedan promenera till gymmet och så tänkte jag springa på bandet + lite styrke (rygg,mage&armar) sedan promenera hem igen. ikväll ska jag och min patric äta thaimat, jag längtar redan! blev ju som sagt ingen frukost och så har jag ingen riktig matdosa med mig heller.. blev bara kycklingbitar.. haa! åh ja, snart kommer vi igång med gruppträningar här på jobbet!
VI SÖKER INSTRUKTÖRER på work it 24 h! är du intresserad?  gå in på hemsidan; www.workit24h.se och skicka ett mail till oss! vore ju himla trevligt!
nu ska jag jobba ha en trevlig helg och en glad fredag!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Sv: Tröjan är gudomlig kan jag lova ;D hur skön som helst!

2012-01-06 @ 15:14:56
URL: http://natalieanderssons.se
Postat av: angelica

Okej! :) Ja alltså som sagt, beror helt på material samt modell, men skicka en bild på nånting snarlikt! :) Kram på dig jessica!

2012-01-06 @ 18:03:30
URL: http://angelicccca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0