kylig promenad.

hej! idag är det måndag och dags för min morgonpromenader, började denna dag med att stiga ur sängen vid 7.30. skjutsade mamma till jobbet, sen åkte jag hem, kokade ägg och åt frukost med patric. sen gick han hem och jag låg kvar i soffan och fick sällis av majsen som var himla kurrig och gosig. sen blev det en promenad med tyngderna och tog med mig sötelsa ut också. kylig promenad! idag ska jag och elin dansa lite baila igen tror jag, sen ska jag springa på löpbandet och köra styrketräning!
ha en bra dag!
morgonmyset med bästa majsen.


promenad med sötelsa.

och så blev det lite danser på vägen.

Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Va gärna med och tävlar om dagens blogg! (om du inte redan har gord det) 3 vinnaren utses ikväll! :)

http://sense.webblogg.se/2012/january/vinnaren-bli-dagens-blogg-6.html

Ha en bra fortsätt dag =)

2012-01-09 @ 13:02:53
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0