första inlägget på det nya året!

2012! jaa, så var det ja, 2012 och GOTT NYTT ÅR! nu är jag tillbaka igen, efter jul så var jag och simmade och så tränade jag på gymmet och så blev det promenader. dagen innan nyår var jag och tränade och så fixade jag lite grejer på stan, på nyårsafton så tog jag en promenad till farmor var där ett tag sen åkte jag hem med mamma och bosse, vi var hos farmor och sydde upp bosses klänning. när jag kom hem från farmor var det dags för att börja småfixa sig inför nyår, men först så åkte jag och sofia och handlade in maten som vi skulle äta. och ja, god blev maten måste jag säga! efter att vi ätit och spelat lite spel så for vi hem till mattias och där spelade vi lite kort och hade trevligt. jag tycker fakitskt att det var ett helt okej nyår, lugnt och skönt och trevliga människor! (synd att fröken sofia inte hann med 12slaget med mig.. hon gick med min syster). vid 1-tiden (pånatten), så gick patric, jag och felicia hemåt. brr så kallt det var. mina ben var som isbitar! men hoppas ni alla hade ett bra nyår för det hade jag. igår snöade det, åh så lyckig jag blev! var ute och skottade gjorde en snölykta. men idag... hm nu har ju snön smält bort.. kan den inte stanna kvar någongång? (a)
idag försov jag mig.. ställde klockan igår men den ringde inte.. hade tänkt gå upp runt 7.00 för att hinna med en promenad, men det hann jag ej med för gick upp ca9.00. så nu blir det en promenad hem fråm jobbet ist.
bilder från jul och nyår kommer! :)
ha en bra dag!
idag var inte min snölykta sådär fin.. dumma snö å smälta så fort den kommer ner!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Sv: Tack, detsamma du! <3

2012-01-02 @ 11:48:29
URL: http://natalieanderssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0