alla vill till himmelen men ingen vill dö.

hej! idag är det lördag och jag tänkte städa huset faktiskt, innan mamma och pappa kommer hem. haha! sen ska jag ta en promenad i det fina vädret, blir en promenad till gymmet som igår. sen ska jag till matte på kalas. igår vart jag bjuden på mat hemma hos matte, det var jag, häggen, emil och patric. umgicks med dom hela kvällen igår, trelvigt! när patric och jag hade umgåtts med dom så åkte vi hem och då spelade vi wii mitt i natten, haha!
men iaf, nu måste jag börja min städning så jag blir klar för jag måste ta en promenad idag i ljuset! mycket trevligare och roligare att promenera i ljuset :) haha!
ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: helena

Tack snälla :). Ska vi följa varandra på bloglovin?

2012-01-07 @ 16:23:16
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0