30 januari

Hallå! idag gick jag upp klockan 6.00 och skjutsade mamma till jobbet. (nu var det ett tag sen jag gjorde ett inlägg, men har haft fullt upp.) men iaf, när jag skjutsat mamma till jobbet så åkte jag hem igen och så la jag bredvid patric ett tag som sov, sen gick vi upp och jag kokade lite ägg och gjorde iordning te till frukost.
jag kanske ska berätta lite om vad som hänt i helgen, jo i fredags så vart det fotbollsträning och sen kikade jag på hockey men jp. i lördags var jag på cup i sandviken hela dagen, på kvällen/natten va jag med jp. söndags så hade jag bailapass sen var jag hos farfar på 70årskalas, när jag kom hem åkte jag till johaho på ljusparty, sen hem till matte och där var putte och häggen också och till sista så var jag och kikade på en lägenhet, som jag förmodligen ska flytta till :) ska ringa han som säljer lägenheten idag.
innan jag ska åka till jobbet idag så ska jag ut på en promenad, sen blir det är att göra sig iordning för jobb. ikväll har jag bailapass igen. efter bailapasset ska jag hem och så ska jag planera lite inför flytten som jag hoppas kommer bli av! ska bli spännanade :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0