25 januari.

goddag på er! idag har jag vart och jobbat på förmiddagen, var på städjobbet eftersom bossan har råkat ut för en lätt hjärnskakning. så imorse fick hon frukost på sängen av mig och så åkte jag iväg till henne jobb och gjorde hennes städning (mitt gamla jobb). kom hem för ca 20 minuter sedan, så snart är det dags för mat sen vila lite, sen ut och spriiiinga, (jag vill träna). eller innan jag ska träna så ska jag åka och köpa träningsredskap som jag ska ha här hemma. jag är så taggad hela tiden. och justja, träningen jag körde igår, ojoj, jag har träningsverk i magen ska jag säga er! skönt! nu är det mat på g. ha en toppen dag! :)
ni som är lite pedanta av er och ser att jag har ett sår på läppen.. det är så att jag har bränt mig.. bläää! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0