20120112

godmorgon! idag gick jag upp klockan 6.30 för att skjutsa mamma till jobbet vid 7.30. nu har jag just ätit frukost och det blev ägg, macka och ett glas fruktsoppa. idag blir det ingen morgonträning, vilar denna morgon. men blir nog en promenad iaf, men det är så himla tråkigt väder.. men om jag inte tar min morgonpromenad får jag ångest, så promenad blir det! idag jobbar jag som vanligt 11-17. efter jobbet får vi se vad jag gör, kanske blir att träna ikväll och även dansa lite baila med elin, men får se om det blir baila. nu ska jag kika lite på vakna med the voice sen promenad sen skjutsa lovis till akupunktören eller vad det nu hette sen gå på stan en sväng innan jag börjar jobba :) ha en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0