20 januari. snordag..

hejpåer! idag är det fredag och jag har råkat ut för en förbaskad förskylning så jag fått huvudverk.. buhu!!
idag har jag vart hos felicia (på salongen) och hon har fått känna lite på mitt hår och testat lite frisyrer inför hennes modevisning hon ska ha som jag ska vara med på. det ska bli spännande! efter de gick jag till jobbet sen shoppade jag mig en ny borste, som ska vara skonsammare mot håret. åhjust, jag köpte mig även ett nytt schampoo och en hårinpackning till de på frisören. (bild kommer). jag har just vart ut och gått, det blev ca 6km. skönt var det måste jag säga! nu blir det ingen mer träning för mig.. måste blir helt frisk först!
ha en toppenfredag! nu ska  jag mysa ner mig i soffan efter att ha ätit lite mat.
piggast..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0