10 januari 2012

godmorgon alla solstrålar! idag hoppade jag ur sängen vid 7.00 och åt till frukost, yoghurt och en kopp te. efter frukosten skjutsade jag mamma till jobbet och bossan till tova. sen åkte jag och lämnade tillbaka filmen jag hyrde igår, (kung fu panda2) den var faktiskt bra! haha.. jag handlade lite på samma gång när jag ändå var in till ica. sen åkte jag hem till patric en snabbis och nu har jag fixat lite papper och grejer som ska skickas iväg. åjustja, hoppas jag får min kläder idag som jag beställt. idag ska jag jobba, (som vanligt) sen träna, det blir ingen fotboll idag för kommer inte att hinna för att jag jobbar.. så blir att träna baila och sedan ta en löpvända på springbandet. men  nu ska jag ta mig ut på en promenad. ha en toppen dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0