kvällen

godkväll. idag har jag pysslat med flytten, fick hjälp av min fina vän johaho. vi bar upp massa kartonger och annat tjafs, det kommer nog bli bra tillslut! var även och kollade på soffa och nu har jag hittat en fin en som jag ska köpa den 20 februari. det är en devansoffa eller vad det nu kallas och även bäddsoffa,
så jag kan ha gäster sovandes hos mig(y) toppen!
imorgon ska jag först jobba, börjar klockan 8.00 sen börjar nästa jobb klockan 11.00-17.00. efter jobbet blir det ett hårt j*kla gympass sen på dansvisning sen till lägenheten och plocka ur några kartonger med saker och in i skåpen.
så, nu har jag sagt lite om min dag och vad jag ska göra imorgon, för jag kommer nog ha fullt upp imorgon så kommer inte ha tid att skriva.
nu ska jag sova, ha en bra dag! puss
min fina vän johaho och ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0