4 februari

goddag på er! idag blev det att hoppa upp ur sängen klockan 9.00 göra sig iordning och sedan var det dags för att baila med fotbollstjejerna, ni var superduktiga! och kul var det måste jag säga! efter bailapasset så körde jag och jp ett styrkepass. så totalt tränade jag och jp 2timmar idag. skönt!
snart ska jag åka iväg en sväng och fixa lite saker, börjar ju närma sig flytt! ikväll blir det bio med vickan, palm och patric. får se hur mycket energi jag har kvar till lagfesten. är helt slut i hela kroppen, tror jag har ont i varje del i kroppen, just nu känns det så och det är inte träningsverk! igår lekte jag med jenny och johanna, vi åt god mat, kollade på hockey och kollade disneyfilm och åt fruktsallad och lite glass till det. mmmys!
nu ska jag duscha åka iväg på lite äventyr, sen ska jag ta det lugnt!
ha en bra dag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0