dundermedicin!

igår var jag till apoteket för jag fick en sån panikångest över att jag börjar känna av halsen och har verkligen inte tiden att ha ont i halsen! så gick och frågade dom som jobbade där vad dom tyckte jag skulle ta, eftersom jag bara känner av i halsen så fick jag en riktig dunderdos till halsen, direkt efter att jag vart på apoteket så gurglade jag medicinen och vips så kändes det bättre, nej men nästan iaf. så jag kände att okej jag är med på mage&rygg passet å ser hur det går. det gick bra, kände inte av halsen, efter passet tog jag en till dundershot av halsmedicinen, sedan övade jenny på ett nytt boxmix-pass så jag testade att vara med på det, å det gick BRA!
efter att vi kört de passet så dansade vi igenom dansamixen bara för att se hur mycket vi kom ihåg. kult!
sista medicinshotten tog jag innan läggdags. har även ätit apelsin, gjort en smoothie med massor av frukter så nu ska jag väl ändå inte få halsont :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0