29 augusti

Hallå alla vänner å bekanta!
Idag är det onsdag, blev en morgonpromenad på 30min. efter det blev det jobb. Idag har jag möte med blivande och "gamla" inspiratörer. efter mötet kommer jag köra baila sen hem laga mat (matlåda till torsdag alltså) och sedan slänga sig i soffan. Längtar redan till min planerade kvällsmat, avokado å kesooo:) har även köpt mig en bok, eftersom jag  tycker det är kul å läsa om träning, jag blir såå inspirerad så tänkte jag testa en bok igen. så ska försöka mig på den idag och läsa lite. är inget fan av att läsa bok, jag har tyvärr inte den ron i kroppen men den måste jag hitta så jag kan lugna ner mig och sova bättre. hihi! 
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0