ur form

ja precis! jag känner mig så himla mycket ur form.. jag känner mig rent ut sagt som en stor klump till nubbis.
usch jag hatar den här känslan, jag vill vara fit!! men NÄR ska det hända... va? kan inte någon hjälpa mig? jag vill ha hjälp, jag vill att någon står och skriker på mig att jag ska ta i MER och ännu MER. vill vara helt död efter ett träningspass. JAG ÄLSKAR ATT träna, det är då jag mår bra:)
FRÅN OCH MED NU så ska jag köra igång och köra öset ut varje gång jag tränar, ska ta i så att det känns i hela kroppen. någon som vill hänga på? är du en sån som hoppar av efter ett tag så får du inte hänga på, för det är NU eller ALDRIG som det gäller!
FAN VA BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0