ONSDAG 4 APRIL

hallåja! idag är det onsdag och idag ser jag ut som yrväder i håret.. mää!! jag somnade med blött hår i en liten bulle i håret. och när jag vaknade och släppte ut håret.. OJOOJ! stod rakt upp, nu får jag inte till det.
åå, igår efter träningen så skulle jag duscha på gymmet och jag gick in i duschen, när jag var klar så märkte jag att shit jag har ingen handduk med mig:o haaa.. sprang in på toa och torkade mig med papper, gick fintdä! eller...? blev lite torr iaf, men håret var pissblött. nästa gång ska jag ha handduk med mig! men iaf, idag efter jobbet så ska jag åka till FUNÄSDALEN. äntligen lite ledig och imorgon får jag börja använda min ajfon, tjoohoo!
idag åt jag ägg till frulle,  det var gottis sen gick jag en promenad (en väldig snabb en) sen direkt till jobbet.
skönt väder ute faktiskt:) nu ska jag kila ha en trevlig påsk! får se om det kommer upp något snabbt inlägg senare i veckan, om inte så vet ni ju varför!? (jag är ju i funäsdalen och roar mig).
HA EN BRA DAG! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0