Mobilinlägg: godmorgon

Tjollahopp! Idag är det freedag och vet inte hur denna dag kommer att se ut. Vet iaf att jag ska iväg på kalas, som om jag längtat efter smörgåstårta. Hihi!! Vaknad imorse runt 5-tiden och höll patric lite sällskap. När han gick somnade jag om igen sen vaknade jag klockan 7.30 och gick då upp för att äta frukost. Nu har jag legat och dragit mig i soffan framför tvn, så ska byta om och ta en långpromenad.
Inatt drömde jag en jättemysko dröm. Drömde att jag hittade en iPhone och att jag och Jenny åt hennes goda choklad och massa stora torkade bananer och morötter..? Sen var vi jagade i en klädbutik/lada, hm.. Jätteknasig och virrig dröm! Nu ska jag byta om för promenad och testa mina nya träningsbyxor:) ha en bra fredag!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Var smörgåstårtan så god som du hade föreställt dig? ;P

2012-04-28 @ 07:59:00
URL: http://mittlivsomlisam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0