helgens händelser!

var till västerås och shoppade på fredagen
köpte mig ett par silverskor. haha.. men även en heel del på ikea också.
var hem till nordanö och hälsade på och åt lite avocado.
firade 18åringen ännu en gång.
nu är vi på lördag och det blev baila på förmiddagen sen iväg på 10års kalas sen kollade jag på gymnastik med johaho och jp. sen blev det myspys hemma hos johaho.
jag tycker att elin är superduktig på gymnastik! på denna bild har ni hennes lag, eller vad men nu säger:)
i igår (söndag) så var jag till hedemora på möte med johaho, (julia var också med, var ju barnvakt.) när jag kom hem så åt jag och julia mat. sen rensade jag massor av kläder, smycken osv osv. julia var den lycklige att ta över allt som hon ville ha:)
jag hittade även en kort på mig när jag var liten. haha! gillade att träna som lite också kanske?
sen på kvällen blev det mys med patric, vi åt supergod mat. blev fläskfilè ååå det var sååå gottis. till fläskfilèn blev det sallad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0