bilder från helgen som gått!

Fredag!
var till frisören felicia (ingen bild) sen lunch med linda. sen till kvällen åt jag och felicia detta (bilden) och vi var så mätta och belåtna efteråt. så mumsigt var det!
efter att felicia gjort provuppsättningar och provsminka mig så åkte jag hem till nordanö och sov hemma. fick sällskap av majsen på kvällen/natten.
Lördag. felica och hennes familj kom och hämtade mig klockan halv7 på morgonen för att vi skulle till eskilstuna och börja med modevisningen:)
felicia och hennes syster angelica!:)
efter modevisningen så blev jag bjuden av felicias föräldrar på en kinaresturang. åh det var så himla gått!
efter att ha färgat håret på fredagen, gjort provuppsättning och sedan riktiga uppsättningen så måste jag säga att jag var helt öm i hårbotten. såhär fin var jag i håret efter att tagit ur alla hårnålar och krovar:))
jag är fortfarande kvar på lördagen men nu på eftermiddagen. då vart det en promenad och sedan till gymmet för att försöka komma igång bättre med bailan. var helt ensam på gymmet en lördagskväll;) haha! var där till ca halv9 på kvällen sen blev det promenad hem till lägenheten och sen hem till nordanö för att få i sig något i magen. sen somnade jag hemma i nordanö på golvet, helt sluut var jag. sen åkte jag hem till lägenheten för att ta modet att sova själv. (jag är en fegis!) och gissa vad som hände dårååå? bara för att jag skulle sova själv..(det kommer i ett annat inlägg) men kan säga att det blev inte mycket sömn eftersom jag skulle upp klockan 6 på söndagen också och städa på stan..
nu är jag på söndagen! det började med en promenad ca halv 7 på morgonen ner på stan för att städa med natha och jp. sen promenad hem och så sov jag några timmar till. sen kom ÄLSKLING HEM!:)))
senare åkte vi på kalas hemma hos häggen, blev mat och en tårtbit och så lekte vi kurragömma med häggen lillasyster och hennes kompisar:D
sen fick jag skjuts hem till vickan, hockeykväll! ni som vet att jag har godisförbud (nu vet ju resten det också), men iaf jag äter inte chips och godis. men jag fick popcorn iaf? NEJ, för dom brända jag:(( klant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0