3 april

halåå! idag är det tisdag och imorgon far jag till funäsdalen för att åka lite bräda och kanske lite skoter. det ska bli kul och himla skönt. för en gång skulle så kommer jag härifrån ett par dagar. har inte åkt iväg någonstans sen jag slutade skolan. har bara jobbat:) men nu är det dags. igår så blev det promenad till jobbet, började 8 och slutade 15. efter jobbet blev det promenad hem till sivan för att fixa lite saker och sååklart så fick jag fika också:) efter besöket hos sivan var det dags för ett gympass efter att ha vart så jäkla äckligt sjuk att jag inte kunna gå.. gick himla tungt att träna men tog det i min takt så snart är jag tillbaka på banan igen! vart ett pass på effektvia 60min. efter gymmet så åkte jag till fotbollen och hämtade lite lax som jag sålt till några kära släktningar. sen var det dags för musikal ännu en gång, var dit med, matte, emil, henke och patric:)
nu tror jag att jag har blandat ihop både gårdagen och idag.. vet knappt var jag skrivit här!
men iaf, idag var jag iväg innan jobbet och köpte mig ett skal och ett displayskydd till min nya telefon, jag har blivit med iphone, deni!
efter jobbet idag så ska jag köra ett gympass med patric sen blir det ett afropass, sen hem och fortsätta packa och sen åka med väskan till nordanö:)
. ha en toppendag! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0