17 april.

halloj! tiden går med en rasande fart. snart är det maj och sommaren är påväg. fast idag snöade det, men det är ju april så då för man tillåta aprilvädret:) ha! imorse ringde klockan 8.00 men jag låg kvar och drog mig ett tag, sen tog jag tag i all disk sen blev det frukost sen promenad. det blev en promenad på 50min. sen hem byta om och promenera till jobbet. sitter just nu på jobbet och försöker göra klart ett träningsshema till en tjej som vill ha min hjälp. efter jobbet idag är det mage & rygg - pass med jenny ska bli kul. igår kom johaho och jenny till gymmet så övade vi alla tre, jenny på mage,rygg, johaho på box mix och jag försökte bli klar med bailan. är faktiskt så gott som klar med två låtar iaf, nu ska jag ha en eller två till(y) yäy! efter jobbet idag ska jag också jobba med bailan. så jag blir klar någon gång. nej nu ska jag jobba med träningsschemat. ha en bra dag!
älvspromenaden
detta träningsschema har jag döpt till varannan vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0