10 april.

hallååå! allt bra med er? med mig är det bara bra. sitter just nu på jobbet och har fått lite dötid, ska gå och pilla bort ett tuggumi som någon snusk har spottat ut på springbandet! usch på vissa!! idag efter jobbet så blir jag kvar och gymmet lite och sedan blir det afro på det. efter gymmet ska jag hem och göra mat till morgondagen sen ska jag och bästa patric äta fruksallad, ska bli gott. vi ska nog även kolla på film också:) myys. honom har jag saknat!:*
ha en fortsatt trevlig dag!
dessa spår är från funäs när vi var där över påskhelgen.
vi var ute på en promenad ute i skogen och skulle kolla skoterleden en bit från vår stuga.
när vi kommit in några meter i skogen bara så ser vi dessa björnspår, läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0