nu är det kväller

har just kommit hem efter att ha vart på knatteskutt och tränat småbarnen. idag gick det bra, och det var skoj! man blir så himla glad av alla härliga barn. nästa vecka blir det knatteskutt igen, tisdagar och onsdagar kör vi. skulle ha vart på innebandy ikväll... men klantig som jag är så glömde jag, klubban, kläder och inneskor.. buhu! jag skyller på jenny som inte påminde mig igår(a) hehe! nej jag får väl köra ett zumbapass ist och efter det lite styrke också! sen ska jag umgås med min älskling! han är bäst♥

Kommentarer
Postat av: elin

haha säger du det?? jag antar att man inte är riktigt nöjd med vad man än har.. :) jag tycker dock att rakt är mycket finare!

2011-09-14 @ 22:46:29
URL: http://eelinviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0