20110930

idag gick jag upp klockan 8.00 för att äta frukost sen åkte jag till jobbet för att släppa in en sevice kille som skulle fixa springbandet. efter det åkte jag till öb och kikade lite sen ringde linda så åkte jag ner på stan och mötte henne, jag köpte mig en fondation på rean:) haha! den verkar superbra iaf. har inte testat den, men den får duga.
jag har bestämt mig att nu ska jag inte handla på ett tag! sparaspara!!
nu ska jag göra iordning mat sen tänkte jag promenera till jobbet. och ikväll är det födelsedagspartyy!! :)
ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Sv: Tack :D Ja jag blev lite förvånad själv när jag kikade på den bilden och såg att vi var väldigt lika när båda var mörkhåriga ;D

2011-10-03 @ 22:05:44
URL: http://natalieanderssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0