20110923

imorse klockan10 så åkte jag till min frisör felicia, så fick hon klippa av mitt hår. jag blev supernöjd, känns som himla skönt att få av det en bit, nu är det iaf jämt och bra! tack felicia♥
efter att jag vart där så åkte jag hem åt lite mat sen tog jag en skön promenad till jobbet, strålande sol och inga moln alls. när jag kom till gymmet så städade jag undan sen kom nathalie och då körde vi ett träningspass. hade tänkt att jag skulle köra lite mer mage innan jag slutar, sen kommer jenny och hämtar mig så ska vi till kopparhallen och städa eller vad det nu var vi skulle göra:) idag är det fredag och jag har ledig HELG, känns superskönt!
Ha en toppendag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0