13 september - regnig dag


hejsanhoppsan!
imorse så skjutsade jag mamma till jobbet, efter de åkte jag hem skulle öppna dörren så var det ju såklart låst. mamma låste dörren och jag hade ingen nyckel med mig.. så ringde mamma men hon svarade inte, då ringde jag josse och frågade om hon hade börjat skolan (hon sov hos en kompis) och nej det hade hon inte, åkte och hämtade henne och skjutsade henne till skolan och så fick jag nyckeln in till huset. sprang upp på rummet och böt kläder och åkte sen till affären och handlade lite frukost. det blev blåbärsyoghurt. skulle egentligen bara handla mjölk och fruktsoppa eftersom mamma inte har någon bil så ville inte hon handla efter jobbet. så då åkte jag och handlade på morgonkvisten. idag ska jag jobba på gymmet som vanligt, sen efter de så ska jag iväg och träna barnen på knatteskutt, hoppas det kommer gå bra! direkt efter knatteskutt så ska jag åka och kika på hockey.
Ha en bra tisdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0