tisdag 25 oktober

otursdag!
hejsaan, idag är det onsdag men jag tänkte skriva om gårdagen (tisdag).
dagen började med att jag försov mig.. jag skyller faktiskt lite på att min lillasyster inte väckte mig(a)
jag och elin skulle och dansa på morgonen, jag hade ställt klockan på 7.00 men när klockan ringde så stängde jag av FÖR jag tänkte att min lillasyster ska ju ändå ha skjuts till skolan så hon kommer väl in och säger till mig i tid...
men neeej, det gjorde hon inte, hon tog sin moppe till skolan.. och jag sov djupare än någonsin tror jag, brukar alltid vakna självmant runt 8-tiden min inte den här dagen. men iaf jag vaknade runt 9.25 och vi skulle dansa 9.30. så det var bara att slänga på sig kläder och ner och käka frukost sen iväg och dansa med elin.
efter dansen så gick jag ut på en promenad med elsa och klockan gick som bara den så när jag kom hem var klockan 12.50 och jag börjar jobbet 13.00. så det var bara att slänga in matlådan i micron och sen sticka iväg till jobbet och äta lite. när jag kom till jobbet så var det stop i damerns dusch så det rann vatten i hela omklädningsrummet.. inte min daaaaag! städade och grejade på gymmet sen var det dags för knatteskutt och så skulle jag såklart stänga här på gymmet. jag brukar i vanliga fall inte ha med mig matdosa så när jag skulle stänga dörren så blev jag klämd i dörren och lyckades få in kniven i benet.. chockad som jag blev så gick jag till bilen som stod ett antal meter bort såklart.. så när jag kom halvvägs så vek sig kroppen och det måste ha sett ut som om jag gick på alla fyra. haha! när jag närma mig bilen så tänkte jag "nej jag måste ringa någon för då tänker jag inte på hålet i benet, så ringde jag nathalie och var helt chockad hahahh... sen började jag köra, knäpp som jag blev. och ringde sen jenny samtidigt som jag körde och skakade och grejer. men jag kom iaf till slut till knatteskutt och gulliga jenny hjälpte mig att tvätta och stätta på en lapp på benet.
efter knatteskutt åkte jag på hockey och har ännu inte kollat på hålet i benet, hur det ser ut oså:) haha!
jaaa, det var min dag, bara för att jag försov mig så fick jag kniven i benet.. haa!
såhär ser våra bestick ut och fick den där dumma kniven i benet/låret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0