20111006

godmorgon! idag stegade jag ur sängen klockan 7.00 imorse, skjutsade mamma till jobbet. när jag kom hem så slog jag på tvn och kikade lite sen vaknade bossan till liv så käkade vi frukost tsm sen skjutsade jag henne och tova till skolan. nu har jag precis betalat min räkningar... jättekul! men neeej, ingen kul alls:) nu ska jag byta kläder och ta mig ut på en promenad för att sen åka och hämta bossan i skolan igen sen iväg till jobbet. idag har vi mööööte, ska bli spännande! (ellerhur elin?) hehe! efter jobbet så ska jag stanna kvar och kö ett pass en timme. sen hem byta om och iväg och daaaaaansa! ska även klämma in moster idag, ska nämligen noppa hennes ögonbryn. eller om mamma kanske får ta det ist, tror inte jag hinner med det..
Ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0